ہفتہ، 13 اپریل، 2019

آپ کا آج کا دن (Your day in review)

0 تبصرے
گوگل نے کچھ عرصہ سے ہر ماہ ایک میل کے ذریعے گذشتہ ماہ کی مختصر تفصیل بھیجنی شروع کی ہے۔ یوں لگتا ہے کہ کچھ عرصہ میں روزنامچہ بھی بھیجنا شروع کر دیا جائےگا۔ جس کا متن کچھ یوں ہو سکتا ہے۔

1۔ آج صبح آپ ایک دفعہ پھر دیر سے جاگے۔
2۔ صبح آپ نے واش روم میں آدھا گھنٹہ گزارا، جو کہ معمول سے زیادہ ہے، ڈاکٹر سے مشورہ کیجیے۔
3۔ ناشتہ میں آپ نے غیر معیاری تیل میں تلا ہوا انڈا اور پراٹھا کھایا۔ یہ آپ کے لیے نقصان دہ ہے کیونکہ آپ کولیسٹرول زیادہ ہونے کی دوائی بھی کھا رہے ہیں۔
مزید یہ کہ آپ نے اس مضرِ صحت کھانے کی تصویر سوشل میڈیا پر بھی پوسٹ کی، جسے کافی ایسے لوگوں نے لائک کیا، جن کے لیے اس کا استعمال خطرناک ثابت ہو سکتا ہے۔
4۔ آپ دفتر بھی لیٹ پہنچے اور دفتری اوقات میں سے 2 گھنٹے سوشل میڈیا پر صرف کیے۔ آئندہ بھی یہی روش رہی تو آپ کی یہ رپورٹ آپ کے ایچ آر میں بھی بھیجی جائے گی۔
5۔ شام کو آپ دوستوں کے ساتھ پیزا ہٹ گئے اور بیگم کو میسج کیا کہ دفتر میں مصروفیت زیادہ ہے، لیٹ آؤں گا۔ آئندہ اس تضاد کی رپورٹ بیگم کو بھیجی جا سکتی ہے۔
6۔ اس کے بعد گھر آ کر بھی ایک دفعہ پھر غیر معیاری گھی میں بنی چکن کڑاہی کھائی۔
7۔ رات کو کھانا کھاتے ہی لیٹ گئے۔ جس کے سبب آپ کے بڑھتے ہوئے وزن میں مزید اضافہ کا امکان ہے۔ اور آئندہ آپ کی رپورٹ آپ کے ڈاکٹر کو بھیجی جائے گی۔
8۔ آپ کے دن بھر کی روٹین سے نکتہ نمبر 2 کی وجہ سمجھ آ گئی ہے۔ ڈاکٹر سے مشورہ کی ضرورت نہیں، کھانے میں احتیاط کیجیے۔
9۔ ایسا دن گزرنے کے باوجود بھی رات کو آپ نے سٹیٹس لگایا کہ آج کا دن شاندار گزرا۔ جس سے آپ کے پاکستانی ہونے کی ویریفکیشن ہو گئی ہے۔

امید ہے کہ کل کا دن آج سے بہتر گزاریں گے۔ شکریہ
دی گوگل ٹیم
٭٭٭
محمد تابش صدیقی​

0 تبصرے :

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔